Follow Us @soratemplates

marți, 14 iulie 2020

5 pasi de urmat in constructia unei campanii PPC pentru o companie B2B

07:44 0 Comments
O promovare PPC poate fi excelenta pentru companii datorita capacitatilor de direcționare - fie prin cuvinte cheie, locație, dispozitive, demografie sau chiar destinatii de plasare specifice.
Motivul pentru care PPC este atat de simplu și funcționează atat de bine este ca atragi atentia doar a celor care sunt de fapt interesati de produsul sau serviciile tale. Poti intalni prin campanii ppc exact publicul de care ai nevoie.
Nu doar ca acest efort de marketing si servicii ppc poate fi incredibil de eficient, dar o agentie de marketing este rentabila daca se ocupa de promovarea ppc si campanii ppc. Daca angajezi o agentie ppc iti vei controla mai bine bugetul si de asemenea iti poate monitoriza costul pe conversie.
PPC B2B
S-ar putea sa sune doar o multime de acronime, dar publicitatea pay-per-click poate avea un succes deosebit pentru companiile B2B (business to business). Publicul B2B este mai mic si mai specializat  decat B2C (business to client), deoarece urmareste doar firme si nu toata lumea.
Cu toate acestea, PPC simplifica segmentarea audientei și directionarea lor specifica, economisindu-va bani si adaugand valoare afacerii.
Iata 5 pasi de urmat pentru funcționarea PPC pentru B2B:
1. Analiza publicului
Publicul tau poate fi o firma, un departament sau o persoana specifică - cum ar fi CEO-ul. Oricare ar fi targetul, o agentie marketing digital il identifica si foloseste servicii ppc pentru a ajunge la el.
Daca  cunosti publicul tinta si ce anume cauta, atunci te poti baza pe anumite cuvinte cheie si poti utiliza directionarea publicului pentru a obtine reclame citite in mod real. 
2. Analiza concurentei
B2B are cerinte mai sofisticate, ceea ce inseamna ca oamenii sunt mai susceptibili sa priveasca in jur si  sa verifice concurența, mai degraba decat sa sara si sa se angajeze la primul anunț pe care il vad pe Google.
Acest lucru inseamnă ca trebuie sa iesi in evidenta si sa furnizezi suficiente informatii relevante pentru publicul tau. Cu o promovare ppc eficienta poti realiza acest obiectiv.
3. Oferire de oportunitati valoroase
Relatiile B2B pot fi contacte de lunga durata și se pot transforma in relatii continue de business. Aceasta inseamna ca valoarea informatiilor este mult mai mare si mai ușor de gestionat prin intermediul PPC. Bugetul lunar pentru promovare pay per click poate fi usor justificat prin introducerea a doar cateva oportunitati de inalta calitate in fiecare luna, dacă proportia potrivita poate fi transformata in vanzari.
4. Ciclul de vanzari
Așa cum se intampla adeseori, in special cu B2B, cu cat valoarea este mai mare, cu atat ciclul de vanzari este mai lung. In timp ce PPC este o solutie rapida pentru obținerea de oportunitati - cu B2B, acesta poate fi un proces destul de lung.
Aceasta nu inseamna ca aceste servicii ppc PPC nu sunt potrivite pentru B2B. Este esential sa obtineti oportunitati relevante in fiecare lună, chiar daca va dura până la 12 luni pentru a transforma un lead intr-o vanzare.
PPC poate chiar ajuta cu acest proces. Nu uita sa folosești forme inteligente pentru a colecta informatii din ce în ce mai noi pentru a ajuta la dezvoltarea audientei, deoarece avantajele devin din ce in ce mai importante, pe măsura ce se deplasează mai departe prin funnel-ul  de vanzare.
5. Urmarirea campaniei
Important pentru orice agentie de promovare online care face campanii ppc, dar mai ales pentru companiile B2B cu valori mai mari, cu cicluri de vanzare mai lungi, este urmarirea precisa a rezultatelor. Este important inca de la inceput sa va asigurati ca aceasta promovare pay per click urmareste oportunitatile pentru a lua decizii corecte pentru optimizare.

luni, 13 iulie 2020

Locul de la geam…

00:46 0 Comments
Astazi am circulat cu autobuzul pret de citeva statii si am vrut, premeditat, sa ma uit la cei din jur, sa-i observ mai bine zis. Tin minte ca faceam asta mai de mult incercind sa ghicesc ce este in spatele unor priviri, a unor riduri, a unor tristeti sau a unor zimbete. Calatoriile, astfel, imi pareau mai interesante. Si, parca mai de mult, la orice ora, autobuzele, cu oamenii lor cu tot, erau mai… vii. Sau, doar azi, am nimerit eu intr-un autobuz din acelea care, sterg de pe chipurile, aproape, ale tuturor calatorilor odata urcati, orice expresivitate care sa faca obiectul indiscretiilor mele? Astazi, imediat ce m-am urcat, mai toti pasagerii mi-au parut ca privesc unii prin altii, extrem de tacuti. Ma asteptam, sa-i gasesc macar suspiciosi afisindu-si fereala unii de altii, cum ma mai asteptam sa dau macar de un grup de elevi galagiosi… Un autobuz prea lent catre Acasa mi-am spus… Doar undeva, la mijlocul vehiculului, un tata tinar, tinindu-si copila de vreo patru anisori in brate, ii raspundea cu insufletire curiozitatilor cristaline: Asa, tati, masina aia mica merge mai repede fiindca e mai mica si mai usoara, si autobuzul nostru merge mai incet fiindca e mare si greu, da tati… Iar inainte sa cobor, doi batrini nervosi doar-doar ce nu si-au rupt nasturii zmucindu-se printre injuraturi sa ocupe singurul loc ramas liber la geam. Idealul lor cotidian… Ajunsesem acasa… Probabil, in urma mea, autobuzul cu oamenii lui cu tot a prins, brusc, viata ca in povestea aia cu padurea adormita… About these ads Rate this: Share this: Mai mult Like this: Like Incarc...

vineri, 10 iulie 2020

Ratacit. De 1 noiembrie

00:46 0 Comments
Nu-si mai vazuse de mult mormintele… Isi reprosa mereu asta. Astazi s-a dus la cimitire:  unul intr-un capat, celalalt in alt capat al orasului. De ziua mortilor. Zi de imprumut… de sfirsit morocanos de toamna.  Stia ca va fi puhoi de lume si ura sa se duca acolo fiindca „asa trebuie, fiindca „asa se face… De cind nu si-a mai vazut mormintele aproape ca s-a ratacit, mai ales in cimitirul cel nou. Cel vechi a ramas impietrit, este la fel cum l-a vazut prima oara, cu multi ani in urma, de parca acolo nu se mai ingroapa nimeni sau de parca se ingroapa pe aceleasi locuri… Generatii ingramadite unele peste altele. Cel nou, e ca un cartier rezidential de lux in care, de la luna la luna, mai apare o strada, o vila, o parcare, un rind de felinare, un gard viu… Aici, locul lui i se pare de fiecare data tot mai departe si isi aminteste cum, acum 17 ani si mai bine, aici era doar un cimp mare cu un pilc de cruci grupate strategic in cel mai indepartat colt. Isi aminteste cum cara apa in canistre, cum lasa masina in buza mormintului si cum, seri la rind, la lumina farurilor uda rasadurile de flori sa se prinda pe petecul ala de pamint uscat si fara umbra din zilele de dupa luna mai… Parca niciodata nu a mai vazut atita lume la cimitir, in ciuda frigului… A lasat si el niste coronite de brad, cu flori, de citiva lei… A aprins niste luminari, dar vintul le-a stins repede… Oseminte pierdute Tudor Arghezi Iubirea noastra a murit aici. Tu frunza cazi, tu creanga te ridici. Atit amar de ani e de atunci! Glicina tu, tu florile-ti arunci. A mai venit de-atuncea sa v-asculte, Voi plopi adinci, cu voci si soapte multe? Voi ati ramas intorti tot spre apus, Voi cresteti toti de-a pururea in sus. N-o mai zariti, din virfuri, nicaieri? Stiti voi ce vorba este vorba „ieri? La poarta, umbr-aceluiasi stejar, Ma rog, intrand, de domnul gradinar. Fintina curge, ca si-atunci, mereu, Tu curgi, fintina, pe trecutul meu. Si toate sint precum le-am cunoscut, Ramase-asa, ca dintru inceput. I-am spus ca vreau sa caut un mormint, Pe care l-am sapat, de mult, cintind. Si mi-a raspuns ca nu e in gradina lui. E-adevarat. Nu este mormintul nimanui. Evalueaza: Partajeaza asta: Partajare pe Tumblr Mai mult http://io-flavius.livejournal. Email Listare Google+ Buzunar Pinterest Apreciez asta: Apreciaza Incarcare... Similare